مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 14:052023-10-01سياسي

پای درس آقا| 1.5 میلیارد مسلمان با این همه منابع بزرگترین تهدید برای استکبار هستند


امروز نگاه دستگاه استکبار و استعمار به دنیای اسلام، این است که سعی می کنند دنیای اسلام را هرچه بیشتر از وحدتِ خود دور کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری فارس، 12 تا 17 ربیع الاول را هفته وحدت نام نهادند تا تذکری بر اخوت دینی و انسجام ملی بین ایرانیان و بلکه جهان اسلام باشد.

سخنان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای را در این باب می خوانیم.

استعمار می خواهد ما را از وحدت دور کند چون برادران و خواهران عزیز ما از کشورمان، از کشورهای دیگر، میهمانان عزیز همایش وحدت، سفرای محترم کشورهای اسلامی، از مذاهب مختلف اسلامی شیعه، سنّی، از انواع نِحَل و شیوه های فکری، در این جلسه حضور دارید و بعد هم این حرف ها شنیده خواهد شد، آنچه بنده لازم و مناسب می دانم در این جلسه عرض بکنم، این است که برادران عزیز، خواهران عزیز! امروز دنیای اسلام دچار محنت های بزرگی است و راه حلّ آن محنت ها، اتّحاد اسلامی است.

وحدت، هم افزایی، کمک به یکدیگر، از اختلافات مذهبی و فکری عبور کردن.

امروز نگاه دستگاه استکبار و استعمار به دنیای اسلام، این است که سعی می کنند دنیای اسلام را هرچه بیشتر از وحدتِ خود دور کنند.

این برای آن ها تهدید است؛ یک ونیم میلیارد مسلمان، این همه کشورهای اسلامی با این همه منابع، این نیروی انسانی فوق العاده، اگر این مجموعه متّحد باشد و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای درس آقا| 1.5 میلیارد مسلمان با این همه منابع بزرگترین تهدید برای استکبار هستند

پای درس آقا| 1.5 میلیارد مسلمان با این همه منابع بزرگترین تهدید برای استکبار هستند